Kodėl būtent Muilo dirbtuvė „Four Starlings“? Taigi genezė.

Viskas, kas šiuo metu vyksta su mūsų dirbtuve „Cztery Szpaki“ (liet. Keturi varnėnai), neturėtų progos įvykti, jei vieną dieną Magda ir Tomek Kudaszewicz nebūtų nusprendę, kad natūralios kosmetikos kūrimas gali būti puikus nuotykis. Taip pat tobula idėja poilsiui asmenims, kurie visada mėgo kažką kurti savo rankomis ir buvo pakeliui su tuo, kas paprasta, sveika ir natūralu. Viskas prasidėjo nuo įkvėpimo – norvegiško, minimalistinio požiūrio į kosmetiką ir apskritai kūno priežiūrą. Vienas pirmųjų jų rankų darbo gaminių buvo muilas, kurį jie naudojo patys ir dalinosi su šeima bei draugais. Vėliau gamybą namuose papildė kitais gaminiais, o galiausiai paaiškėjo, kad įmonė iš tikrųjų pati susikūrė, nes visi aplinkui tiesiog norėjo daugiau. Prašė sukurti naujų kosmetikos priemonių. Jie norėjo juos naudoti ir išbandyti.

Gerai, prekės ženklo idėja yra, bet kaip dėl pavadinimo – iš kur atsirado šie varnėnai?

Ketvertas atkeliavo iš keturių įmonės įkūrėjų šeimos narių – jau minėtų Magdos ir Tomeko bei jų sūnų – Jureko ir Józio (jauniausiųjų varnėnų komandoje ir kartu griežčiausių testuotojų bei kokybės kontrolierių). O „Szpaki“ (liet. varnėnai)? Varnėnai tiesiog vieną kartą atskrido į Kudaszewicz šeimos balkoną, patraukė jų akį ir tapo natūraliu (tiesiogine to žodžio prasme) įkvėpimo šaltiniu. Tai gražūs, protingi ir sumanūs paukščiai. Taigi jie labai į mus panašūs ;)

Tai, kas mums vis dar daro įspūdį, o kartais tiesiog paliečia, yra tai, kad praktiškai viskas, kas šiandien vyksta įmonėje, tai praeityje priimtų sprendimų ir judėjimų tam tikras atspindys.

Receptų kūrimas, idėjų paieška, kosmetikos gaminių testavimas asmeniškai, jų aprašymas ir pardavimas; etikečių projektavimas, siuntinių pakavimas ar bendravimas su klientais; prekės ženklo stilius ir atmosfera – paradoksalu, bet visa tai veikia pagal praktiškai nepakitusią prekės ženklo viziją nuo pat jo atsiradimo.